לפעמים כל מה שצריך על מנת להצליח בדרופשיפינג , זה מוצר אחד מנצח !
בשיטה הזאת אנחנו נצטרך לעבוד בצורה ידנית והיא מתאימה למי שרוצה לעשות את צעדיו הראשונים בתחום הדרופשיפינג.
את השיטה הזאת נוכל ליישם באמצעות מערכת בניית האתרים בקליק שלנו , ויש לנו גם תבנית דרופשיפינג מוכנה לשימושכם שכוללת משפך שיווקי מובנה.
החסרון של השיטה שהיא מצריכה הרבה עבודה ידנית , כמו העברת פרטי ההזמנה לספק , מעקב אחרי ההזמנה , עדכון מוצרים ידנית במערכת , וכו’…
אבל אם אנחנו מתכוונים למכור מוצר אחד או כמה מוצרים בודדים אז זאת יכולה להיות אחלה שיטה על מנת להרוויח כסף.
אז כמו שאמרנו , הדבר הראשון שנצטרך זה מוצר אחד מנצח.
ברגע שיש לנו מוצר כזה שהוא להיט נוכל להרוויח הרבה מאוד כסף באמצעות דרופשיפינג של מוצר אחד בלבד.
את המודל הזה נוכל לשכפל וליישם על עוד מוצרים , וככה להכפיל את הרווחים שלנו.
כל מה שאנחנו צריכים זה בעצם למצא מוצר ולבנות לו משפך שיווקי שיוביל את הלקוח שלנו לרכישה.
במהלך הקורס למדנו איך למצא מוצרים חמים , אבל על מנת למצא מוצר מנצח לדרופשיפינג של מוצר אחד אנחנו זקוקים שלמוצר שלנו יהיו כמה מאפיינים חשובים , מלבד מה שלמדנו במהלך הקורס.
מוצר זול
מוצר שנראה יקר
מוצר שפותר בעיה כלשהיא
מוצר שנמכר בטווחי מחירים שונים כך שהמחיר שנדרוש יהיה סביר ( כלומר שיש חברה שמוכרת מוצר מקורי באיכות פרימיום במחיר יקר ויש מתחרים זולים יותר בטווחי מחירים שונים)
מוצר קטן וזמין שנוכל לאחסן אפילו כמה יחידות אצלינו בבית או במחסן לצורך משלוח מהיר ללקוחות ועלות המשלוח לא תהיה גבוהה
איך בנוי המשפך השיווקי של דרופשיפינג של מוצר אחד
טריגר ראשוני – הטריגר הראשוני הוא בעצם משיכת תשומת הלב של הגולש למוצר מסויים שהגיע לארץ , זה יכול להיות בצורה אורגנית כמו : פוסט בפייסבוק , סרטון ביוטיוב , פוסט בבלוג או פורום כלשהו
זה יכול להיות בצורה ממומנת כמו כתבה מממומנת באווטבריין או טאבולה , או פרסומת בפייסבוק או בגוגל אדוורדס
סקירת המוצר – לאחר שמשכנו את תשומת הלב של הגולש שלנו , נוביל אותו לדף סקירה של המוצר שמציג את המוצר “כביכול” בצורה אוייקטיבית ובצורה מאוד חיובית ותוך כדי הכתבה נשתול באנרים עם הצעה לרכישת המוצר במחיר מיוחד כמו 50% הנחה.
חשוב מאוד לכתוב את דף הסקירה בצורה מקצועית ומושכת שתגרום ללקוח לרצות להזמין את המוצר.
זה לא קורס בכתיבה שיווקית , אבל תוכלו פשוט לשכתב סקירה על אותו מוצר מאחד האתרים בארץ או בחול (לא להעתיק!)
נשלב בדף סקירה גם תמונות וסרטונים של המוצר.
דף מכירה עם “אפקט הפספוס” – בשלב הבא נעביר את המוצר לדף מכירה שמדגיש את יתרונות המוצר , את המחיר הרגיל של המוצר ואת ההנחה שהוא יכול לקבל במידה וירכוש עכשיו.
חשוב מאוד להפעיל את “אפקט הפיספוס” ולהדגיש שהמבצע לזמן מוגבל , לכמה יחידות בודדות ואחרונות במלאי ושבמידה ולא ירכוש עכשיו הוא ישלם על המוצר הרבה יותר כסף.
חשוב גם להדגיש שהתשלום מאובטח , המשלוח מהיר וכו…
כמו שאמרנו , במידה ואנחנו מוכרים בארץ לקהל יעד ישראלי , כדאי להחזיק כמה יחידות של המוצר במלאי אצלינו ולבצע משלוחים מהירים ללקוח דרך דואר ישראל
הדבר הבא שאנחנו צריכים על מנת להדגיש את האמינות שלנו כמוכרים זה אתר אינטרנט שנראה טוב ואמין על מנת שהלקוח יקבל את הרושם שהוא מזמין מספק ידוע ואמין בעל מוניטין.
בסרטונים למעלה אנחנו נראה דוגמאות לכמה שיטות שיווק כאלו של דרופשיפינג של מוצר אחד שעובדות בארץ,
ובטוח נתקלתם בהם כמה פעמים .
בסרטון השני נדגים איך לבצע את הכל צעד אחר צעד במערכת שלנו לבניית אתרים בקליק , שם הכנו עבורכם אתר דרופשיפינג שתוכלו להעלות לאויר בקליק.
האתר גם כולל משפך שיווקי מוכן כולל דף סקירה למוצר ודף מכירה מוכנים.
תנאי שימוש באתר והצטרפות
הינני מצהיר כי יש לי ידע בסיסי בגלישה באינטרנט, שימוש בפייסבוק ושליחת מיילים.
בהרשמתי בטופס אני מאשר לשלוח לי תכנים פרסומיים בנושא שיווק באינטרנט ויודע שאם ארצה להפסיק לקבל מסרים עליי לבקש להסיר את עצמי.
היני מצהיר כי היני לקוח עסקי אשר בודק הזדמנות רכישת זכיינות במערכת לפעולות עסקיות למטרות רווח.
המידע בדף זה אינו מהווה הבטחה או התחייבות לרווחים ללא פעולות שיווק וקידום על פי כל הדרכות הקורס. הבנתי שגובה ההכנסות תלוי בהתמדתי וביצועיי לאורך זמן.