כתיבת תוכן לאתר: 10 הדיברות לכתיבת פוסט שמייצר כסף!

5/5
Facebook
WhatsApp
Email

בס”ד

 

10 הדיברות לכתיבת מאמר מנצח

 

הקדמה


כתיבת תוכן לאתר זאת המשימה החשובה ביותר על מנת לבנות נכס דיגיטלי שמייצר כסף.
לפני שנבין איך לכתוב לכתוב תוכן לאתר, עלינו תחילה להבין בשביל מה בכלל אנחנו צריכים לכתוב תוכל לאתר שלנו ואיך כתיבת תוכן לאתר תעזור לנו להרוויח הרבה מאוד כסף!

קידום אתרים מורכב מ 3 פרמטרים עיקריים:

1. גורמים טכנים – כמו מהירות האתר והפלטפורמה עליה האתר שלנו בנוי.
2. SEO בתוך האתר – כתיבת תוכן לאתר
3. SEO מחוץ לאתר – BACKLINKS וקישורים של אתרים חיצוניים ש”ממליצים” על האתר שלנו.

 

אז לתוכן באתר אינטרנט יש מספר מטרות עיקריות:


  1. לתת ערך לגולשי האתר שלנו – אנשים נכנסים לאתר אינטרנט כדי לצרוך מידע בנושא מסויים, ככל שיהיה לנו ערך איכותי יותר באתר שלנו, יותר אנשים ירצו לבקר באתר שלנו ולשתף את התוכן עם אנשים נוספים ולכן כתיבת תוכן לאתר זה דבר חשוב מאוד וקריטי עבור האתר שלנו.
  1. לקדם את האתר שלנו במנועי חיפוש – מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרים בהתאם לתוכן שלהם ולפי מילות מפתח מסויימיות, ככל שהאתר שלנו ידורג במקומות גבוהים יותר בגוגל בהתאם למילות מפתח ספציפיות, באמצעות כתיבת תוכן לאתר נוכל להגדיל תנועה של קהל יעד מטורגט לאתר שלנו בהתאם למילות מפתח שרלוונטיות לנישה שבה אנחנו עוסקים.
  1. להגדיל את התנועה לאתר שלנו “טראפיק” – ככל שיהיה לנו יותר תוכן באתר, יותר דפים מהאתר שלנו יופיעו בגוגל וימשכו יותר גולשים לעבר האתר שלנו, ככל שתהיה לנו תנועת גולשים לאתר שלנו ככה האתר שלנו יקבל חשיפה גבוהה יותר להצעות השיווקיות שלנו וככה נוכל להרוויח יותר כסף.
    כתיבת תוכן לאתר תעזור לנו לייצר טראפיק לאתר שלנו ובצורה הזאת נרוויח הרבה יותר כסף.
  1. לעזור ולפתור בעיות – אנשים נכנסים לאתרי אינטרנט כי בשביל דבר אחד עיקרי – הם מחפשים פיתרונות לבעיות, ככל שנעזור ליותר אנשים לפתור יותר בעיות, ככה נמכור יותר ונרוויח יותר כסף!
    באמצעות כתיבת תוכן לאתר נוכל לפתור יותר בעיות ליותר אנשים ולהרוויח מזה כסף.
  1. להניע לפעולה ולהרוויח כסף – באמצעות תוכן איכותי נוכל לשכנע יותר אנשים לבצע פעולות באתר שלנו, כגון לחיצה על לינק של שיווק שותפים , רכישה של מוצר מסויים , השארת פרטים (לידים) , הצטרפות לרשימת דיוור ועוד.
    באמצעות כתיבת תוכן לאתר נוכל להניע גולשים ולקוחות פוטנציאלים לפעולה ולהפוך אותם ללקוחות משלמים.

סיכום,

 

אתר בלי תוכן הוא כמו גוף ללא נשמה ולאתר שלנו אין שום זכות קיום ללא תוכן.
לכן אנחנו חייבים לפתוח באתר שלנו בלוג, כאן תוכלו למצא מדריך איך לפתוח בלוג שמייצר כסף.
עלינו להבין שיצירת תוכן זה הדבר בחשוב ביותר לשיווק באינטרנט.
הקמת אתר זה השלב הראשון בלבד, ולאחר שסיימנו להקים את האתר שלנו עלינו להתעסק במה שחשוב באמת וזה יצירת תוכן וכתיבת תוכן לאתר שלנו בהתאם לנישה שבה אנחנו עוסקים.
ברגע שתלמדו איך לכתוב תוכן לאתר שלכם, תלמדו איך לעשות כסף.

לא משנה אם אתם עוסקים ב דרופשיפינג או שיווק שותפים, כתיבת תוכן לאתר שלכם זה הדבר החשוב ביותר לקידום האתר שלכם.

אחרי שהבנו למה אנחנו חייבים לייצר תוכן לאתר שלנו , ולמה תוכן איכותי זה בעצם הדבר הכי חשוב באתר שלנו נעבור לשלב הפרקטי ונלמד איך לבנות תוכן מנצח לאתר שלנו באמצעות עשרת הדיברות לכתיבת תוכן לאתר שלנו.

 

סיכמנו את התהליך של בניית מאמר מנצח ל 10 נקודות עיקריות וקראנו להן 10 הדיברות לכתיבת תוכן לאתר, מי שיעבור אחרי כל השלבים ויישם אותם באתר שלו, מובטח לו שהאתר שלו יגיע למקומות גבוהים בגוגל, תהיה לו זרימה בלתי פוסקת של לקוחות פוטנציאלים לאתר והכי חשוב הוא ירוויח הרבה יותר כסף!!!

 

אלו 10 השלבים לכתיבת תוכן לאתר עליהם נדבר בהרחבה בפוסט שלפנינו:

 

שלב 1 – מציאת מילות מפתח נכונות
שלב 2 – בחירת נושא
שלב 3 – לא צריך להמציא את הגלגל, אלא למצא גלגל טוב ולשפר אותו !

שלב 4 – פשוט לשכתב!
שלב 5 – בחיים לא להעתיק!

שלב 6 – תנסו לענות על שאלות ולפתור בעיות

שלב 7 – אורך התוכן

שלב 8 – שילוב מילות המפתח

שלב 9 – כותרות ממגנטות

שלב 10 – מבנה הפוסט והנעה לפעולה

 

שלב 1 – מציאת מילות מפתח נכונות


הדבר הראשון שעלינו לעשות בכתיבת תוכן לאתר שלנו ולייצר תוכן איכותי הוא לבצע מחקר מילות מפתח בצורה נכונה ולמצא את מילות המפתח  הנכונות בהתאם לנישה שבה אנחנו עוסקים.

אם סתם נכתוב איזה מאמר כי נראה לנו שזה מעניין מישהו או לחילופין נכתוב מאמר ולא נשלב בו מילות מפתח, זה כמו לתת גז בניוטרל וזה לא יוביל אותנו לשום מקום.
עלינו לתכנן את התוכן שלנו באתר בצורה חכמה בהתאם לנתונים של נפח חיפוש וכמות המתחרים על כל מילת מפתח.

נפח חיפוש –  זה כמה אנשים מחפשים כל חודש את הביטוי הזה בגוגל
התחרות – זה כמה בעלי אתרים מתחרים על קידום האתר שלהם על מילת המפתח הספציפית

מילות מפתח נכונות הם לאו דווקא המילות מפתח עם הכי הרבה תנועה.
במיוחד אם האתר שלנו הוא אתר חדש, יהיה לנו קשה מאוד להגיע למקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל אם נתחרה על מילות מפתח הכי תחרויות.

לכן, תמיד נחפש מילות מפתח שהם “באמצע”, כלומר, מילות מפתח שיש להם נפח חיפוש סביר ויחד עם זאת התחרות על מילת המפתח היא לא כל כך קשה.

ברוב המקרים, מילות המפתח שנבחר, יהיו מילות מפתח “זנב ארוך”, כלומר ביטוי שמורכב משילוב של כמה מילים ולא מילת המפתח המרכזית.

 

על מנת לבצע מחקר מילות מפתח לכתיבת תוכן לאתר עלינו להשתמש בכלי מיוחד שיספק לנו נתונים עבור מילות מפתח שונות ולפי זה נוכל בעצם לבחור באיזה מילות מפתח כדאי לנו להשתמש וסביבן לכתוב תוכן לאתר שלנו.

 

ישנם הרבה כלים למחקר מילות מפתח, חלקם יותר טובים, חלקם פחות טובים, חלקם בחינם וחלקם יקרים בטירוף.
אנחנו נכיר עכשיו את כלי מילות המפתח הטוב ביותר בעולם שהוא גם חינמי וזה בעצם כלי ה SEO היחיד שתצטרכו על מנת לבצע מחקר מילות מפתח לכתיבת תוכן לאתר ולקידום האתר שלכם במנועי החיפוש של גוגל.

 

אם עוד לא הספקתם להכיר אז לכלי הזה קוראים UBERSUGGEST והוא פותח על ידי מקדם האתרים מספר 1 בעולם היום בשם ניל פטל.

 

אם לדוגמא אני עוסק בתחום של “בניית אתרים” , אני פשוט יכניס את מילת המפתח העקרית שלי “בניית אתרים” , כעת אני אבחר את המדינה והשפה שבה אני רוצה לבצע את החיפוש “ישראל – עברית” .
למילת המפתח הראשית “בניית אתרים” יש 6,600 חיפושים בחודש, שזה מלא , אבל גם יש המון מתחרים והקושי לקדם אתרים על מילת המפתח הראשית הוא 42, לכן לא מומלץ לבחור במילת המפתח הזאת ואנחנו נחפש מילות מפתח עם תנועה קצת יותר נמוכה, אבל עם תחרות נמוכה.

 

לדוגמא, 

לביטוי ” בניית אתרים לעסקים” יש 880 חיפושים בחודש, והקושי בקידום הוא 34.
לביטוי “בניית אתרים לעסקים קטנים” יש 140 חיפושים בחודש והקושי בקידום הוא 22 בלבד.

לכן אלו יהיו מילות מפתח מעולות לאתר שלנו שגם יביאו לנו תנועה לאתר וגם נוכל לקדם את האתר שלנו למקומות רלוונטיים במנוע החיפוש של גוגל.

 

לסיכום,
האסטרטגיה שלנו במחקר מילות מפתח היא כפי שאמרנו,  זה למצא מילות מפתח שהם באמצע הסקאלה, שיש להם כמות חיפושים סבירה כל חודש והקושי בקידום גם הוא סביר יחסית, כך שנוכל לקדם את האתר למקום רלוונטי בגוגל.
בשיטה הזאת בעצם נמצא מילות מפתח שבהמשך ישמשו אותנו לכתיבת תוכן לאתר.

 

שלב 2 – בחירת נושא

בחירת מילת מפתח זה טוב, אבל זה רק השלב ההתחלתי, כעת עלינו למצא נושא בעל ערך לכתיבת תוכן לאתר  סביב מילת המפתח שלנו.
עלינו לזכור שמילת המפתח נועדה רק בשביל לשלב אותה במאמר או במדריך שלנו, והעיקר זה לכתוב באמת מאמר או מדריך מעניין ובעל ערך ולא סתם לדחוף את מילת המפתח כמה שיותר פעמים.

איך בוחרים נושא למילת מפתח?
ישנן 2 שיטות מעולות על מנת לבחור נושא לכתיבת תוכן לאתר סביב מילת מפתח מסויימת.

שיטה מספר 1 – חיפוש מילת המפתח בגוגל
פשוט נכתוב את מילת המפתח שאותה בחרנו בלשונית החיפוש של גוגל.
נעשה את זה פעם אחת בעברית ופעם אחת באנגלית
ונראה איזה פוסטים מופיעים במקומות הראשונים.

מן הסתם הפוסטים המופיעים במקומות הראשונים הם הפוסטים שגוגל הכי אהב ומן הסתם גם הגולשים הכי אוהבים, לכן זה יכול להיות נושא מעולה שאותו סחר על מנת לכתוב עליו מאמר.

 

שיטה מספר 2 – UBERSUGGEST

חוץ ממילות מפתח, הכלי המעולה הזה יכול גם לתת לנו נתונים ולעזור לנו לבחור נושא לכתוב עליו.

המסך הראשון הוא KEYWORD IDEAS – לכל מילת מפתח שנבחר, המערכת תציג לנו מצד ימין את כל המאמרים שמדורגים בתוצאות החיפוש של גוגל על אותה מילת מפתח.

מסך שני CONTENT IDEAS – מסך זה בעצם מדרג לנו פוסטים ומאמרים סביב המילת מפתח בהתאם לרמת המעורבות בפוסט ומספר השיתופים בפייסבוק של אותו מאמר , דבר זה יכול לתת לנו אינדקציה איזה תוכן מעניין את הגולשים שלנו ועל מה כדאי לנו לכתוב.

 

שלב 3 – לא צריך להמציא את הגלגל, אלא למצא גלגל טוב ולשפר אותו !

 

כל הרעיון של כתיבת תוכן לאתר  באינטרנט בכלל ושל מנוע החיפוש של גוגל בפרט הוא להציג בפני הגולש את התוצאה הרלוונטית והמקיפה ביותר למילת החיפוש שאותה הוא הקיש בלשונית החיפוש.
אנשים שואלים בגוגל שאלות וגוגל רוצה להציג את התשובות הטובות ביותר.
לכן, ברוב המקרים התוצאות הראשונות שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל הם בדרך כלל המאמרים המקיפים ביותר שנותנים את התשובה המלאה ביותר עבור השאלה –  כלומר מילת החיפוש.

 

לכן, אנחנו לא צריכים לשבור את הראש יותר מדי ולא צריכים להמצא את הגלגל לצורך כתיבת תוכן לאתר , פשוט למצא את המאמר שטוב ביותר שנמצא במקום הראשון, לנתח אותו, להבין למה הוא במקום הראשון ופשוט לחשוב איך אנחנו יכולים ליצור פוסט עוד יותר טוב יותר איכותי ויותר מקיף.

 

לדוגמא אם חיפשנו בגוגל “עוגת גזר” ובמקום הראשון יש דף עם 5 מתכונים לעוגת גזר, אנחנו נכין פוסט עם 10 או 20 מתכונים לעוגת גזר ונוסיף אפילו תמונות וסרטונים של הכנת עוגת גזר.

גוגל הוא מנוע חיפוש, אין לו סנטימנטים לאף אחד והוא פשוט מחפש תוכן איכותי, ככל שנכתוב תוכן לאתר שהוא איכותי ומקיף יותר, ככה תגיעו למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש!

 

שלב 4 – פשוט לשכתב!

 

אחרי שמצאנו מילת מפתח , נושא לכתוב עליו ואת המאמר הכי טוב שמופיע ראשון בגוגל אנחנו פשוט ניקח את המאמר הזה ונכתוב אותו מחדש במילים שלנו ותוך כדי נוסיף עליו עוד תוכן מקורי משלנו , נרחיב נקודות מסויימות ונוסיף כל מה שאנחנו יכולים על מנת לעשות את המאמר שלנו הרבה יותר טוב מזה שנמצא כרגע במקום הראשון זה יכול להיות סרטונים, תמונות , אינפוגרפיקה, דוגמאות שונות, קייססטדי או כל דבר שיכול לשפר את המאמר הקיים.

 

ההמלצה הטובה ביותר לכתיבת תוכן לאתר  היא לחפש תוכן שמופיע במקום ראשון בתוצאות החיפוש מחו”ל באנגלית ופשוט לתרגם אותו לעברית במילים שלכם.

מי שמתקשה באנגלית יכול לתרגם עם גוגל טרנסלייט ולשכתב במילים שלו.

 

ברגע שיהיו לכם מאמר איכותי עם התוכן הכי מקיף סביב נושא מסויים , התוצאות לא יאחרו לבא וגוגל יתאהב באתר שלכם ובתוכן שלכם וירצה לקדם אתכם למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש.

 

שלב 5 – בחיים לא להעתיק!

 

בנקודה הקודמת דיברנו על שיכתוב , אנשים נוטים לפרש שכתוב כ “העתקה” או קופי פייסט, אבל זה ממש לא הכיוון, גוגל יודע לזהות תוכן מועתק בקלות.
לכן, הכלל הכי חשוב בכתיבת תוכן לאתר הוא בחיים אל תעתיקו תוכן!
זה יכול לפגוע באתר שלכם עד לרמה של הסרת האתר ממנוע החיפוש בלי לדבר על הבעיה המשפטית ועל הסיכון של תביעה על הפרת זכויות יוצרים וכו’…

לכן, אל תעתיקו, פשוט תכתבו מחדש במילים שלכם, תנסו להוסיף דברים משלכם ולחדש משהו בתוכן, להוסיף כיוונים חדשים וזוויות חדשות על התוכן ופשוט לשפר אותו עד כמה שאפשר.

 

ישנם כלים בגוגל שבודקים האם מאמרים הם מועתקים, לכן גם אם אתם מעסיקים פרילנסר שכותב תוכן בשבילכם, תמיד מומלץ לבצע בדיקת תוכן מועתק באמצעות כלים כמו COPYSCAPE , להכניס את הטקסט ולבצע בדיקת תוכן מועתק לפני פרסום הטקסט באתר שלנו

 

שלב 6 – תנסו לענות על שאלות ולפתור בעיות

כבר ציינו בהתחלה שאנשים נכנסים לגוגל בשביל למצא תשובות לשאלות, לכן תנסו לבנות את הפוסט שלכם כמדריך או תשובה לשאלה , לדוגמא, אם אתם עוסקים בכתיבת תוכן לאתר על מוצר מסויים, אין שום ערך בהצגת הפיצ’רים של המוצר או כמה הוא טוב וכו’…

תנסו לדבר על איך המוצר הזה פותר בעיה כלשהיא.
לדוגמא, באחד האתרים שלנו קידמנו מוצר שמקצר רצועה של שעון.
בפוסט שלנו, עשינו מדריך איך לקצר רצועה של שעון בצורה עצמית לבד בבית בלי ללכת לחנות שעונים ותוך כדי שילבנו את המוצר והסברנו איך להשתמש בו, הפוסט שלנו הגיע למקום 1 בגוגל.

דוגמא נוספת היא “חומר להסרת לק ג’ל”.
על מנת לקדם את המוצר בחרנו מילת מפתח ” איך מורידים לק ג’ל?” – שימו לב שמילת המפתח היא בעצם שאלה.
למילת המפתח הזו יש 1,300 חיפושים בחודש.
ובנינו פוסט שהוא בעצם מדריך איך מורידים לק ג’ל.
הסברנו איך מורידים לק ג’ל בשיטה מיושנת בבית ( אין לי שום מושג בלק ג’ל ופשוט אספתי חומר ממקורות שונים בגוגל) ולאחר מכן הדגמנו שיטה שניה אלטרנטיבית עם החומר להסרת לק ג’ל.
ושילבנו גם סרטונים מיוטיוב.

 

תוכן כזה בדרך כלל מגיע למקומות גבוהים בגוגל כי זה לא תוכן שיווקי ואנחנו לא מפרסמים סתם מוצר, אנחנו נותנים ערך ותוכן איכותי ועוזרים לגולשים לפתור בעיה.

בצורה הזאת של פתרון בעיה אנחנו לא מפרסמים שום מוצר ולא משווקים אותו בצורה גלויה, אלא פשוט פותרים בעיה ומוכרים הרבה יותר.

 

שלב 7 – אורך התוכן


בעבר היה מספיק כתיבת תוכן לאתר  של 500 מילים על מנת לדרג פוסט מסויים בגוגל, אבל זה היה פעם, ומאז זמנים השתנו, יש הרבה יותר אתרי אינטרנט והרבה יותר מתחרים על כל מילת מפתח, לכן המינימום הדרוש היום על מנת לקדם מאמר למקום טוב בדף הראשון בגוגל, זה תוכן שמכיל לפחות 1000-1500 מילים.
אז תכינו את האצבעות ואת המקלדת ותזכרו תמיד שכל מילה שלכם = כסף!

 

שלב 8 – שילוב מילות המפתח

 

אחד הדברים החשובים בכתיבת תוכן לאתר זה בעצם שילוב מילת המפתח שבחרנו בתוך התוכן שלנו, מומלץ תמיד לפתוח את המאמר שלנו עם מילת המפתח שלנו ולשלב אותן כמובן בכותרת המאמר, ב 100 מילים הראשונות של המאמר , ב URL של המאמר שלנו (כתובת האינטרנט שלנו) וכן לשלב אותו בצורה הגיונית ונכונה מבחינה תחבירית לכל אורך המאמר שלנו בצורה כמה שיותר טבעית בלי לדחוף סתם מילים ( גוגל יודע לזהות דחיפת מילים מלאכותית), תשתמשו גם בעוד 2 – 3 מילות מפתח נרדפות בכדי לעזור לגוגל להבין על מה המאמר שלכם מדבר ובאיזה נושא הוא עוסק.

 

שלב 9 – כותרות ממגנטות

 

בכתיבת תוכן לאתר לא מספיק שיהיה לנו תוכן איכותי , אנחנו צריכים גם שאנשים יקראו אותו, לכן עלינו לבחור כותרת שתהיה קליקבייט, כלומר עלינו לבחור כותרת שתמגנט את הלקוחות, תיצור אצלם גירוי ותגרום להם לרצות להכנס ולקרא את הכתבות שלנו.

לדוגמא אם הפוסט שלנו על מכשיר שמקצר רצועה של שעון, הכותרת שלנו לא תהיה “מכשיר לקיצור רצועה של שעון” , אלא משהו יותר מזמין וסקסי כמו ” איך לקצר רצועה של שעון בשיטת עשה זאת בעצמך” , איך לקצר רצועה של שעון בבית”.

 

אם אנחנו בונים פוסט על בניית אתרים לעסקים , אז הכותרת שלנו תהיה משהו כמו ” 10 טיפים לבניית אתרים לעסק מצליח” או ” בניית אתרים לעסקים – 10 דברים שאתם חייבים לדעת”.
בצורה כזאת ברגע שהכותרת שלנו תהיה מושכת וממגנטת, יותר אנשים יקראו את הפוסט שלנו והפוסט שלנו יקבל יותר חשיפה.
נוכל גם לשלב מילות מפתח כמו “הכי טוב” ” הכי מומלץ” “מספר 1” או כל דבר כזה.
טיפ נוסף הוא לשלב אימוג’ים או סמלי במקלדת על מנת שהכותרת של הפוסט שנו תבלוט מול המתחרים שלנו.

 

שלב 10 – מבנה הפוסט והנעה לפעולה

 

אחרי שכתבנו את התוכן שלנו שילבנו מילות מפתח כתבנו כותרות כעת עלינו לפרסם את המאמר שלנו באתר ולהעלות את התוכן שלנו לאויר.
חשוב מאוד לכתוב את התוכן בצורה שתהיה קלה לעיון עם מרווחים וכותרות משנה.
יש להפריד כל פסקה עם מרווחים ותת כותרת שיהיה לגולש קל ונוח לעיון.

חשוב לשלב בכתיבת תוכן לאתר  שלנו גם תמונות וסרטונים לחווית משתמש טובה יותר ולהגדלת זמן השהיה של הגולש באתר שלנו ( דבר שתורם לקידום האתר שלנו בגוגל).

 

חשוב לשלב בתוך הפוסט גם לינקים יוצאים לדוגמא אם אנחנו כותבים על בניית אתרים ויש לנו מאמר גם על קידום אתרים, אז אנחנו נדגיש את המילה “קידום אתרים” ונהפוך אותה ללינק למאמר נוסף באתר שלנו.

 

בסופו של דבר, הדבר הכי חשוב במאמר שלנו זה הנעה לפעולה.
כי זה יפה שגולשים נכנסים לאתר שלנו, אבל עלינו לתרגם את התנועה של הגולשים לכסף ( בלשון המקצועית ” מוניטיזציה” ).

 

לכן עלינו להוסיף הנעה לפעולה בהתאם לפעולה שאותה אנחנו רוצים שהגולש יבצע באתר שלנו:

הרשמה לרשימה דיוור

לחיצה על לינק שותפים

רכישה של מוצר

מנוי לשירות מסוים

השארת פרטים (ליד) 

 

או כל דבר אחר…
אם לא נניע את הגולש לפעולה הוא לא יבצע את זה, לכן נוסיף בתוך המאמר שלנו טפסים, כפתורים, לינקים, באנרים, וכל דבר שיכול לעזור לנו לגרום לגולש לבצע פעולה כלשהיא שתייצר עבורנו כסף.

 

לסיכום,

ברגע שנזכור וניישם את 10 הדיברות לכתיבת תוכן לאתר שלמדנו בתוך האתר שלנו אני מבטיח לכם באופן אישי שתהיה לכם הרבה יותר תנועה לאתר שלכם, האתר שלכם יקודם בגוגל למקומות ראשונים, אתם תמכרו הרבה יותר והכי חשוב, תרוויחו הרבה יותר כסף!א