האם יש לכם ניסיון בהקמת אתרים על מערכות בניית אתרים אחרות כגון Wix או WordPress לפני שהצטרפתם כזכיינים למערכת דיגיטל בלוקס, מה יתרונות במערכת דיגיטל בלוקס?
אחד הדברים שהכי מעיקים בעבודה עם וורדפרס זה התחזוקה.
אנשים לא מבינים את זה עד שמתחילים, אבל ה”חינם” הזה יקר. מאוד.
זה מתחיל בזה שאתה חייב להבין מה אתה עושה (או לקחת איש טכני). אתה צריך להבין מה זה דומיין, לקנות דומיין, לבחור ספק דומיין, לבחור ספק אחסון, לקנות אחסון, לחבר את הדומיין לאחסון, להתקין וורדפרס, ורק אז תוכל להתחיל עם בניית אתר האינטרנט שלך. ואז אתה חייב להתקין תוספים ולתחזק אותם בלי סוף, כי אם התוסף לא עדכני, אתה בבעיה, או שמשהו באתר לא יעבוד, או שאתה חשוף לפריצות.
אחת החולשות הכי בולטות של וורדפרס זה בעיית אבטחת המידע. מדובר בקוד פתוח, מה שאומר שכל האקר יכול ללמוד את הקוד ולאתר בו נקודות חולשה.
כאשר עובדים עם דיגיטל בלוקס אין את הבעיות האלו – אתה לא צריך דומיין או אחסון (סטורג’) כדי להתחיל לעבוד ולבנות אתר. אתה מתחיל לעבוד וכאשר אתה מרוצה, אז תקנה דומיין ותשחרר את האתר שלך לעולם.
בניתי אתר מכירות בוויקס. סך הכל חוויית הבנייה שם לא רעה ומזכירה פיתוח אתרים עם תבניות פרימיום של וורדפרס. המערכת מאוד גמישה ועקב כך מאפשרת לעשות טעויות אשר משפיעות על הרספונסיביות של האתר. אף על פי ששילמנו את התשלום החודשי המלא, עדיין האתר שלנו לא היה מהיר במיוחד.
כאן באות לידי ביטוי עוד שתי תכונות מעולות של דיגיטל בלוקס – רספונסיביות מלאה ומהירות שיא. המערכת מזכירה את מה שאפל עשו לעולם, פחות גמישות, אבל מה שעובד, עובד טוב.
ישנן הרבה שיטות שאמצעותן אפשר להשתמש במערכת דיגיטל בלוקס על מנת לבנות עסק ולייצר הכנסה חודשית קבועה מהאינטרנט, ספרו לנו לאיזו שיטה אתם הכי מתחברים ואיך מערכת דיגיטל בלוקס עוזרת לכם להשיג את המטרה שלכם ולהרוויח כסף ?
אני משתמש בדיגיטל בלוקס בכמה ערוצים.
בראש ובראשונה אני בונה אתרי אינטרנט לבעלי עסקים על גבי הפלטפורמה. אני רואה פה Win/Win.
מצד אחד הפלטפורמה נותנת ללקוחות שלי אתר ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, מבחינת מהירות, רספונסיביות, ומראה, ומצד שני אני נהנים משירות טוב ופלטפורמה נוחה ומהירה לפיתוח. יחסית לעבודה עם וורדפרס, פה אני יכול לבנות אתר תוך זמן קצר.
בנוסף לכך, אנחנו בעצמנו נהנים ממערכת איזיבלוקס בכך שהאתרים של העסקים שלנו נמצאים על הפלטפורמה. אז גם בנינו אתרים במהירות שיא וגם יש לנו מערכת רספונסיבית עם ביצועים שעוד לא הכרנו עד עכשיו.
כמה אתרים בניתם במערכת דיגיטל בלוקס ?
בנינו עד כה 6 אתרים במערכת דיגיטל בלוקס.
כאשר אנחנו עובדים עם לקוחות, אנחנו תחילה מאפיינים את האתר.
מאוד חשוב שנדע מה מטרת האתר ואז נבנה את האתר עם המכוונות למטרה הזו.
למשל אם המטרה של האתר זה יצירת לידים, אנחנו נכוון את המבקר להשאיר פרטים כמה שיותר מהר.
דוגמאות לאתרים:
האתר של לימור – www.innervoice.co.il
לימור נותנת ייעוץ בתקשור ולכן האתר שלה מכיל הרבה מאוד מידע על תקשור, וכן יכיל תקשורים רבים. מכיוון שלימור תרצה שלקוחות יפנו אליה לייעוץ, העמוד הראשי נותן קצת רקע על לימור ומייד מפנה את המבקר לקביעת פגישה.
האתר של אסף – www.armoza.me
עם אסף עשינו תהליך של אפיון אתר, איסוף חומרים, הן חומרים שאסף כתב והן חומרים שיש עליו ברשת, ובעיקר ביוטיוב.
המטרה של אסף היא להגיע לכמה שיותר לקוחות ושלקוחות פוטנציאליים יוכלו לברר עליו עוד פרטים ולקבל את כל המידע על השירותים שלו במקום אחד.
את האתר של אסף עיצבנו כך שכמה שיותר מהר המבקר יבין מהם השירותים שאסף מציע,
ובכל עמוד עם שירות ישנה אפשרות להשאיר פרטים ולייצר לאסף לידים.
לאחר איסוף החומרים והגדרת האתר, אנחנו בנינו לאסף את האתר, ולאחר מכן, עם קורס מזורז,
אסף גם יכול לשנות ולהתאים את האתר בהתאם לשירותים הנוספים שלו ותוכן נוסף.
האתר של טופליז – www.topalyz.com
האתר לעסק שלנו של בניית אתרים.
האתר מכוון ליצירת לידים והכרת השירותים והסבר תהליך העבודה איתנו.
האתר יוצר זרימה בה המבקר מובל מעמוד הכניסה לעמוד התוכן שהכי רלוונטי עבורו ושם,
לאחר קריאה קצרה המבקר משאיר פרטים על מנת לקבל הצעה.
האתר של אורית – www.oritdance.com
לאורית עסק המבוסס על ריקוד. המטרה של האתר היא היכרות עם אורית והפעילויות השונות שלה.
עם אורית התהליך היה שונה משאר הלקוחות, כיוון שכשהתחלנו את התהליך איתה היה לה קשה להגדיר מה היא צריכה מהאתר ומה מטרתו. לכן התחלנו עם מידע עליה, מידע על הפעילויות שלה ותוך כדי תנועה הגדרנו את האתר ומטרותיו.
אנו רוצים לציין שאת האתר של אורית הקמנו ללא פגישה פיזית איתה,
אלא רק בתחלופת מיילים ושיחות טלפון קצרות.
האתר של מילים של מהות – http://www.wordsofessence.co.il/
אתר מוצרים אשר כולל אפשרות להזמין ולשלם דרך פייפאל. האתר מסונכרן עם פייפאל הן ברמת המוצרים והן ברמת עגלת הקניות, כך שאם הלקוח עזב את האתר עם עגלת קניות מלאה, בפעם הבאה שהלקוח יבקר באתר, העגלה תישמר לו.
האתר של IntiMom – www.intimom.com
IntiMom הנה חנות פעילה באמזון והאתר של החנות נועד לתמוך במכירת המוצרים.
האתר מכיל בלוג עשיר וכן פירוט על המוצרים השונים שהחברה מוכרת דרך אמזון.
האתר מכיל קישורי אפילייאט לחנות באמזון ומוביל את הלקוח להזמין את המוצרים דרך אמזון.