שיווק שותפים למתחילים - איך מתחילים שיווק שותפים

ומרוויחים כסף הכי מהר...

שיווק שותפים למתחילים – איך מתחילים שיווק שותפים 

שיווק שותפים למתחילים הוא ללא ספק המודל הטוב והמשתלם ביותר להתחיל להרוויח כסף באינטרנט.

היתרון העצום של שיווק שותפים למתחילים זה שהוא מאפשר להרוויח כסף בלי להתעסק עם בניית מוצר משלך ואו מכירת מוצרים ומשלוחים ובלי לבזבז זמן על שירות לקוחות הפקת חשבוניות ועוד שלל מטלות ומשימות שצריך לעשות בכל סוג אחר של עסק.

בשיווק שותפים למתחילים , אנחנו יכולים פשוט להמליץ על מוצרים או שירותים של אנשים אחרים ולהרוויח כסף עבור עמלת תיווך.

אבל איך מתחילים בשיווק שותפים ואיך רואים תוצאות בצורה מהירה?

בפוסט הבא אנחנו נלמד שיטה קלה ומהירה להתחיל להרוויח כסף באמצעות שיווק שותפים למתחילים.

שלב 1 – אתר אינטרנט לשיווק שותפים

שיווק שותפים איך מתחילים?
קודם כל השלב הראשון והחשוב ביותר על מנת להתחיל בשיווק שותפים זה הקמת אתר אינטרנט.
אבל על מנת להתחיל בשיווק שותפים ולהרוויח כסף עלינו לבחור מערכת לבניית אתרים.

בחירת מערכת לבניית אתרים זה השלב הראשון והחשוב ביותר על מנת להצליח ולהרוויח כסף בשיווק שותפים.


עלינו לבדוק כמה נקודות מאוד חשובות לפני שאנחנו בוחרים מערכת לבניית אתרים לשיווק שותפים למתחילים:

 
1 – מערכת פשוטה וקלה לתפעול ללא ידע קודם
קודם כל עלינו לחפש מערכת שתאפשר לנו להקים אתרים לשייווק שותפים בצורה מהירה וקלה בלי ללמוד תיכנות ובלי התקנות מסובכות על שרתים.

2-ממשק ידידותי עם תמיכה בעברית
עלינו למצא מערכת לבניית אתרים עם ממשק בניית אתרים ידידותי הכולל תמיכה בשפה העברית.

3. מערכת ללא צורך בהתקנות על שרתים ובזבוז זמן על תהליכים טכניים
עלינו למצא מערכת להקמת אתרים שמאפשרת לנו לבנות אתרים בקליק בלי לבזבז זמן על דברים טכנים מיותרים

4. מערכת שמאפשרת עדכון האתר והוספת תוכן בקליק
עלינו למצא מערכת לבניית אתרים שמאפשרת לנו לעצב את האתר ולהוסיף תוכן בלחיצת כפתור
5. מערכת סגורה ומאובטחת

עלינו לחפש מערכת מאובטחת שלא מאפשרת פריצה לאתר שלנו , במידה ופורצים לנו לאתר העסק שלנו שהשקענו בו הרבה מאוד זמן וכסף יכול לרדת לטמיון ולכן חשוב לבחור מערכת מאובטחת ללא אפשרות לפירצות אבטחה.

6.מערכת שמאפשרת שליטה על כל האתרים שלנו ממקום אחד

כאשר אנחנו מנהלים מספר אתרים בו זמנית אנחנו חייבים מערכת שמאפשרת לנו לשלוט על כל האתרים מדאשבורד אחד בלי הצורך להכנס לכל אתר דרך קשור אחד עם שם וסיסמא , מאוד קשה לנהל כמה אתרים בו זמנית כאשר הגישה לכל אחד מהם בנפרד.

7.מחיר , מחיר , מחיר
עלינו למצא מערכת איכותית ברמה גבוהה , אך יחד עם זאת עלינו לדאוג שהמחיר שאנחנו משלמים כל שנה עבור אחזקת האתר יהיה כמה שיותר זול על מנת שנוכל לתחזק כמה אתרים בלי להפסיד כסף, אחסון אתרים יכול להגיע גם למאות ואלפי שקלים כל שנה!

8.קידום האתר SEO
עלינו למצא מערכת לבניית אתרים ששיש לה מערכת מובנית לקידום אתרים והתאמת האתר למנוע החיפוש של גוגל

באמצעות מערכת דיגיטל בלוקס תוכלו לבנות אתרי אינטרנט מתקדמים לשיווק שותפים למתחילים בעלות כמעט אפסית של פחות מ 49₪ לאתר בעוד שעל מערכות מתחרות תאלצו לשלם עבור כל אתר בין 500 ל 2000₪ רק עבור האחסון והתחזוקה השוטפת של האתר שלכם.


כמו כן , תוכלו להקים אתרי אינטרנט לשיווק שותפים בקליק , לעדכן אותם באופן שוטף בצורה קלה וידידותית ללא צורך בשום ידע קודם ובלי התקנות מיותרות , פשוט לוחצים על כפתור ובאמצעות כמה קליקים תוך פחות משעה יש לכם אתר מלא באויר שאותו גם תוכלו לערוך ולהוסיף לו תכנים בצורה קלה ופשוטה.

מעבר לזה מדובר במערכת סגורה ומאובטחת כך שלעולם לא יוכלו לפרוץ לכם לאתר והעסק שלכם יהיה מאובטח ובטוח למשך שנים על גבי שנים בלי שתצטרכו לבצע פעולות אבטחה ולהעסיק מומחים ללוחמה בסייבר.

כמו כן ממשק המערכת של דיגיטל בלוקס מאפשר לשלוט על כל האתרים שלכם ולעדכן אותם מדאשבורד אחד שמרכז את כל האתרים שלכם במקום אחד , הממשק גם תומך בעברית ובעוד 30 שפות נוספות כך שתוכלו לעשות שיווק שותפים לכל העולם ולעבוד בשפה הנוחה לכם.

והכי חשוב תוכלו לקדם את האתר שלכם בקלות במנוע החיפוש של גוגל למקומות ראשונים באמצעות SEO לקידום אתרים שמובנית במערכת.

בואו נראה השוואה בין מערכת דיגיטל בלוקס לבין המתחרות המובילות בשוק.

שלב 2 –  הגדרת מקורות התנועה לאתר שלנו

תנועת גולשים זה בעצם הנכס מספר 1 של אתר האינטרנט שלנו.
אתר אינטרנט ללא תנועת גולשים הוא כמו קניון באמצע המדבר.
ללא תנועת גולשים לאתר – לא נרוויח כסף.
לעומת זאת – ככל שיהיו לנו יותר גולשים באתר , כך נוכל להרוויח יותר כסף.

בעולם האינטרנט של היום ישנם ערוצי תנועה רבים שדרכם אנחנו יכולים להביא תנועה לאתר שלנו, יוטיוב , פייסבוק , אינסטגרם, גוגל … כל אלה הם ערוצי תנועה שאותם אנחנו יכולים לנצל בחינם לגמרי על מנת להביא תנועה של גולשים לעבר האתר שלנו.

בשלב הראשון עלינו למצא את מקור התנועה שאותו אנחנו מכירים בצורה הכי טובה ודרכו להתחיל להזרים תנועה לאתר שיווק שותפים שלנו.
לדוגמא, אם את או אתה מתחברים לפייסבוק ויש להם הרבה חברים, תוכלו לפתוח קבוצת פייסבוק, להמליץ על מוצר או שירות מסויים ולהביא תנועת גולשים דרך פייסבוק לאתר שלכם.

אם אתם יותר מתחברים ליוטיוב ויודעים להכין ולערוך סרטונים מעניינים – תוכלו לפתוח ערוץ יוטיוב ולהביא תנועת גולשים לאתר שלכם דרך יוטיוב.

אם אתם טובים בקידום אתרים , תוכלו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל באמצעות מילות מפתח.

היתרון במערכת דיגיטל בלוקס שיש לכם מגוון רחב של קורסים בהם תלמדו שיווק שותפים איך מתחילים ואיך להביא תנועה לאתר שלכם באמצעות פייסבוק יוטיוב וקידום אתרים בגוגל.

כך תוכלו ללמוד את כל השיטות בשיווק שותפים איך מתחילים ותבחרו את הדרך שאתם הכי מתחברים אליה להביא תנועה לאתר שלכם ולהרוויח כסף.

שלב 3- בחירת נישה והגדרת קהל יעד 

הבעיה של רוב האנשים ששואלים בשיווק שותפים איך מתחילים זה שהם רוצים למכור הכל מהכל ולכבוש את העולם בין לילה וצריך להבין שזה פשוט לא עובד ככה.
על מנת להצליח בשיווק שותפים צריך להתמקד כל פעם בנישה מסויימת ולחפור אותה לעומק.
על מנת להצליח בשיווק שותפים יש צורך ביצירת תוכן שיעניין את מבקרי האתר שלנו.
לכן עלינו להתרכז בנושא מסויים ולבנות אתרים כמה שיותר ספציפיים.
ככל שהאתר שלנו שלנו יהיה יותר ספציפי בנישה מסויימת כך יהיה לנו יותר קל להכין תוכן איכותי וממוקד והיה לנו יותר קל לקדם את האתר שלנו במנועי החיפוש של גוגל למקומות גבוהים.
גוגל אוהב אתר שנותן לגולש שמחפש תוכן את המענה הטוב והממוקד ביותר ולכן ככל שהתוכן שלנו יהיה ממוקד יותר כך האתר שלנו יקודם יותר בגוגל.

לדוגמא – אם נפתח אתר שיעסוק באופנה , אין שום יחודיות באתר שלנו ויש עוד מיליון אתרים שעוסקים באופנה , אבל אם נתמקד באופנה לאוכלוסיה מסויימת , כגון אופנה לנשים מלאות או נמוכות קומה, נוכל לטרגט קהל יעד הרבה יותר ספציפי ולקדם את האתר שלנו על מילות מפתח מסוימות למקומות ראשונים בגוגל.

שלב 4 – לכו עם הלב שלכם!

ברוב המקרים שאנשים שואלים את עצמם בשיווק שותפים איך מתחילים ואיך בוחרים איזה מוצר או שירות לקדם הם בדרך כלל בוחרים מה שנראה להם שהכי נמכר או מי שמשלם הכי הרבה כסף וזאת הטעות מספר אחד.

הכלל מספר 1 על מנת להרוויח כסף באינטרנט זה עקביות והתמדה.
לכן כאשר אנחנו בוחרים מה לקדם בשיווק שותפים ואיזה מוצרים לשווק , עלינו לבחור תחום שאנחנו אוהבים ומבינים בו.

במידה ונבחר תחום שנאחנו לא אוהבים , לא מבינים בו ולא מתחברים אליו רק בגלל שהעמלות פר מכירה הם גבוהות סיכוי גבוהה מאוד שנתייאש באמצע ולא תהיה לנו מוטיבציה להשקיע זמן ואנרגיה בקידום האתר שלנו ויצירת תוכן איכותי.

לעומת זאת אם נבחר נישה שאנחנו מתחברים אליה ומבינים בה והיא גם סוג של תחביב עבורנו, אנחנו נוכל לקדם את האתר שלנו למקומות מאוד גבוהים בגוגל , לייצר תוכן איכותי , להביא תנועה לאתר ולייצר מכירות ובסופו של דבר להרוויח הרבה כסף.

היתרון בדיגיטל בלוקס שהעלות פר אתר היא פחות מ 50₪ וזמן ההקמה של אתר אינטרנט הוא פחות משעה כך שבמידה ופתחנו אתר והתייאשנו באמצע תמיד אנחנו יכולים לנסות נישה אחרת ללא סיכון או הפסד כספי או לבנות לנו כמה אתרים על כמה נישות במקביל ולהרוויח כסף במקביל מכמה תחומים אותם נקדם.

לדוגמא אם אנחנו מתעניינים בכלי תחבורה חשמליים ומבינים בתחום נוכל להקים אתר אחד שיעסוק באפניים חשמליים ולשווק מוצרים שקשורים לתחום האפניים החשמליים , נוכל להקים אתר שיווק שותפים שעוסק בקורקינטים , עוד אתר שיווק שותפים שעוסק בסגוואי , הוברבורדים ועוד…

לעומת זאת אם אנחנו נבחר תחום שאנחנו לא מבינים בו , אנחנו נאלץ לבזבז זמן יקר על לימוד ומחקר ויצירת תוכן איכותי ומקורי.

שלב 5 – ככל שנעזור יותר כך נרוויח יותר כסף

טעות נפוצה של הרבה מאוד אנשים שמתחילים להתעסק בשיווק שותפים ומיקימים אתר זה שהם בטוחים שאתר שיווק שותפים אמור להיות אתר קטלוג או פירסומת וזאת הטעות מספר 1 של מרבית אלו ששואלים את עצמם שיווק שותפים איך מתחילים…

צריך להבין שאתר שיווק שותפים הוא בשום פנים ואופן לא קטלוג של מוצרים.
אתר שיווק שותפים צריך לתת ערך כלשהו לגולש , אחרת מה הטעם שהגולש יכנס ויבקר באתר.

הוא אמור לתת למבקר ערך מסויים שיעזור לו לבחור איזה מוצר לרכוש.

מילת המפתח היא עזרה לגולש!

לדוגמא אם אנחנו עוסקים בנישה של נעליים , נוכל לערוך סקירה של חמשת נעלי הריצה הטובות ביותר , להשוות בין הדגמים על פי מספר פרמטרים ולבחור את הנעל הכי טובה או הכי משתלמת.

וכך על זאת הדרך…

אתר שיווק שותפים צריך להיות בעל ערך איכותי , ערך איכותי יכול להיות כל דבר החל ממדריך שימוש במוצר , סקירה של המוצר , השוואה בין כמה מוצרים מאותו סוג ועוד.

אנחנו צריכים לעזור לגולש שלנו להחליט איזה מוצר או שירות לבחור.

ככל שנעזור לגולשים שלנו לבחור את המוצר או השירות הכי טוב עבורם , כך נרוויח יותר כסף!

שלב 6- בניית משפך שיווקי

על מנת לגרום ללקוח לרכוש מוצר או שירות מסויים עלינו לקחת אותו יד ביד דרך מסלול מסויים לעבר הרכישה, אף אחד לא אוהב שזורקים לו לינק למוצר ואומרים לו ” קח – לך תקנה” , זה לא עובד ככה.
על מנת שאנשים ירכשו מוצר או שירות דרך הלינקים שלנו עלינו לבנות משפך שיווקי כלומר להביא אותם דרך מקור תנועה חיצוני ( כפי שדיברנו בסעיף 1 : כמו פייסבוק יוטיוב וכו’ ) לעבר האתר שלנו, באתר שלנו אנחנו נבנה דף עם תוכן איכותי ( כפי שלמדנו בשלב 4) זה יכול להיות מדריך או סקירה של המוצר, ורק בשלב הסופי נמליץ לגולש שלנו היכן כדאי לרכוש את המוצר ונדגיש לו את הסיבות , האם זה המקום הכי זול או הכי אמין או שיש שם שירות לקוחות איכותי שכדאי לו להזמין דווקא משם.

באמצעות מערכת דיגיטל בלוקס נוכל לבנות בקלות משפכים שיווקים באתר שלנו וכך נוכל לשכנע את גולשי האתר שלנו לרכוש דווקא דרך הלינקים שלנו ונוכל להרוויח הרבה יותר כסף.

כך לדוגמא נוכל לרשום פוסט בפייסבוק שלנו עם תמונה של נעל ספורט עם כותרת מגרה כמו ” לא תאמינו מהי נעל הריצה הטובה ביותר לשנת 2020″ עם לינק לאתר שלנו , באתר שלנו להכין פוסט מעניין עם סקירה והשוואה של 5 סוגי נעלים עם כפתור ולינק  לרכישה לכל נעל ( כמובן שהלינק הוא לינק שותפים וכל מי שרוכש דרכו אתה מרוויח כסף) ובסיום להכריז על הנעל המנצחת עם לינק לרכישה.

שלב 7 – תנועת גולשים מעל הכל

המשוואה היא מאוד פשוטה באינטרנט טראפיק ותנועת גולשים = כסף!

הדבר שאמור להניע אותנו שאנחנו מקימים אתר שותפים הוא קודם כל להביא כמה שיותר תנועה לאתר , ורק אחר כך להפוך את התנועה למכירות ולכסף.

ככל שתהיה לנו יותר תנועה לאתר שלנו כך יחס ההמרה שלנו יהיה יותר גבוהה ואנחנו נרוויח יותר כסף.

לכן מה שאמור להניע אותנו כאשר אנחנו מנהלים אתר לשיווק שותפים זה כל הזמן איך לייצר עוד ועוד תוכן איכותי ואיך למשוך עוד ועוד מבקרים וגולשים לאתר שלנו .

אז אם אתם שואלים את עצמכם “שיווק שותפים איך להתחיל” – קודם כל תתחילו להייצר תנועה לאתר שלכם , תכניסו תוכן מעניין ובעל ערך לאתר שלכם ורק אחרי זה תחשבו איך הופכים את התנועה לכסף.

תנועה לאתר זה כמו ז’יטונים , קודם תרוויחו ז’יטונים ואחר כך פשוט תמירו אותם לכסף!

שלב 8 – המטרה הסופית – לחיצה על הלינקים שלכם!

בסופו של דבר על מנת להרוויח כסף משיווק שותפים אנחנו צריכים לייצר לידים אם מדובר בשירות מסויים או לגרום לגולש לרכוש דרך הלינק שלנו , לכן עלינו לגרות אותו ולהניע אותו לפעולה.

אם אנחנו רוצים לייצר ליד נוכל להציע הטבה חינם כגון מדריך או קופון הנחה כלשהו אם הגולש ישאיר פרטים.

אם התוכנית שותפים שלנו מבוססת על לינקים נצטרך לגרות את הלקוח ללחוץ על הכפתור , ולכן במקום לרשום מחיר של מוצר ולשים כפתור “קנה עכשיו” נוכל לגרות את יצר הסקרנות של הגולש וללא להציג מחיר ולשים כפתור ” בדוק מחיר” או “קנה במחיר הזול בארץ” וכו…

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3.5 based on 10 votes
Brand Name
דיגיטל בלוקס
Product Name
דיגיטל בלוקס