שיווק שותפים: המדריך המלא - איך לעשות כסף משיווק שותפים!

שיווק שותפים - המדריך המלא
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

שיווק שותפים ( באנגלית זה נקרא AFFILIATE) או אפילציה , היא ללא ספק הדבר שמניע היום את האינטרנט .
אלפי אנשים מסביב לעולם וגם בישראל מרוויחים משכורות של מנכ”ל כל חודש בלי לעבוד באמצעות שיווק שותפים.
אם תקראו את המדריך הזה עד הסוף , תלמדו איך גם אתם יכולים להרוויח כסף משיווק שותפים כבר היום.

חשבתם לעצמכם פעם:
למה שמישהו יפתח עכשיו את המחשב , יבזבז את הזמן שלו ויתחיל לכתוב מאמרים ופוסטים על כל מיני נושאים?
למה אנשים בכלל מקימים אתרי אינטרנט ובלוגים?
למה אנשים ממליצים על כל מיני מוצרים לא שלהם בפייסבוק?
למה אנשים מצלמים סקירות וידאו של מוצרים שהם קנו ומעלים ליוטיוב?
למה אנשים מחלקים בחינם מדריכים שלמים ומקיפים בכל מיני נושאים?
למה אנשים פותחים ומנהלים קבוצות פייסבוק בנושאים שונים?

האם לאנשים משעמם עד כדי כך?
האם יש אנשים שמוכנים לעבוד כל כך קשה בחינם?
האם ישנם אנשים שמוכנים לעבוד כל כך קשה ללא תמורה?

אז התשובה לכל השאלות שהעלנו היא מאוד פשוטה – שיווק שותפים או באנגלית Affiliate marketing!

אז אם אף פעם לא שמעתם על שיווק שותפים , או שהתעניינתם בתחום ולא ידעתם מאיפה להתחיל , המדריך הבא הוא בול בשבילכם!

במהלך המדריך אנחנו ננסה לענות על כל מיני שאלות שבטוח עולות לכם עכשיו בראש כגון:

  • שיווק שותפים מה זה?
  • שיווק שותפים איך מתחילים?
  • שיווק שותפים איך זה עובד?
  • שיווק שותפים איך מפרסמים?מהו שיווק שותפים?
  • איך שיווק שותפים עובד?
  • איך עושים כסף בשיווק שותפים?
  • מה אני צריך בשביל שיווק שותפים?
  • האם יש צורך בידע מסויים בשביל לעסוק בשיווק שותפים?
  • איך לומדים שיווק שותפים?
  • איפה לומדים שיווק שותפים?
  • האם יש מערכת מומלצת שיכולה לעזור לנו להרוויח כסף באמצעות שיווק שותפים?
  • מה ההבדל בין שיווק שותפים לדרופשיפינג?
 

אז המדריך הזה הולך להיות המדריך המקיף ביותר בישראל בכל מה שקשור לשיווק שותפים ואנחנו גם נשתדל לעדכן אותנו בכל פעם על מנת שהתוכן במדריך הזה יהיה המקיף והעדכני ביותר שתוכלו למצא בנושא שיווק שותפים!

במדריך הבא אנחנו נעבור על כמה נושאים עיקריים ( עם הזמן אנחנו גם נוסיף תוכן נעדכן אותו ונוסיף הדרכות פרקטיות ומעשיות שתוכלו לבצע בבית ולהתחיל להרוויח כסף משיווק שותפים , ככה ששווה לכם לחזור ולעיין במדריך הזה לפחות פעם בחודש.

רשימת נושאים עליהם נדבר במדריך ( רשימה מתעדכנת ):

  1. מהו שיווק שותפים הסבר ?
  2. שיווק שותפים – איך זה עובד ?
  3. איך מרוויחים כסף משיווק שותפים ומי משלם לנו ?
  4. למה כדאי ללמוד שיווק שותפים ?
  5. שיווק שותפים איך מפרסמים
  6. טיפים איך להרוויח כסף בשיווק שותפים

 

1. מהו שיווק שותפים הסבר

שיווק שותפים הוא תהליך שבו ישנם 3 שותפים:

שותף א’ – חברה גדולה או עסק שיש לו מוצרים או שירותים אותם הוא רוצה למכור.
שותף ב’ – קונה שמתעניין במוצר או שירות מסויים ומעוניין לשלם על זה כסף.
שותף ג’ – המשווק (AFFILIATE) שממליץ על מוצר או שירות מסויים ומקבל עמלה על הרכישה.

“המשווק” (AFFILIATE) בעצם “מתווך” בין המוכר לקונה ומקבל עמלה על כל עסקה שנסגרת דרכו.
שיווק שותפים הוא בעצם מודל זהה לתיווך נדל”ן , אבל באינטרנט.
בעל העסק שמוכר מוצרים או שירותים שונים , פשוט אומר למשווק , תביא לי קונים , על כל קונה שתביא לעסק שלי שירכוש מוצר או שירות , תקבל ממני עמלה.

נמחיש את התהליך בעולם העסקים הפיזי ואז המודל של שיווק שותפים יהיה ברור כשמש…

דוגמא:

למשה יש מוסך.
כל יום נכנסים למוסך של משה 1000 לקוחות שעושים טיפול לרב שלהם.

סמי פתח תחנה לשטיפת רכבים – מול המוסך של משה.

שטיפת רכב אצל סמי עולה 100₪.

לסמי עלה רעיון מבריק!

הוא פונה למשה ומציע לו עסקה נהדרת.

על כל לקוח שיגיע דרכך לתחנת שטיפה שלי וישלם על שטיפת הרכב 100₪

אני אשלם לך עמלה של 20₪ ( והלקוח יקבל הנחה של 10₪)

משה שואל את סמי – איך תדע שהלקוח הגיע דרכי ?

עונה סמי – אני אתן לך כרטיס בצבע ורוד, כל מי שיגיע אלי ויתן לי את הכרטיס בצע הורוד (יקבל הנחה של 10₪) וכך אני אדע שהוא הגיע דרכך.

בסוף החודש אני אספור את כל הכרטיסים הורודים שצברת , ועבור כל כרטיס ורוד אני אשלם לך 20₪.

אם נתרגם את זה לעולם הדיגיטל אז:

משה הוא בעצם המשווק AFFILIATE
סמי הוא בעל המוצר או השירות
הלקוח הוא כמובן הלקוח המשלם ( זה שקבל את הפתק הורוד ממשה ונותן לסמי)
הפתק הורוד – הוא בעצם הלינק היחודי שלכם שאתם מקבלים מהחברה שהצטרפתם לתוכנית השותפים שלה.
וההנחה של ה 10₪ זה בדיוק כמו הקופונים שמחלקים לכם בכל מיני אתרים וקבוצות בפייסבוק!

אותו דבר אם נכנסתם לחנות בגדים או חנות נעליים ובקופה שאלו אתכם : “מי עזר לכם”?
המשמעות – המוכר שעזר לכם יקבל עמלה על כל מכירה!

אז כמו שהבנתם, המודל הזה של “שיווק שותפים” הוא לא חדש , האמת שזה מודל ישן שהיה קיים תמיד, פשוט עם התקדמות הטכנולוגיה , בשנים האחרונות המודל הזה קיבל שדרוג והוא תורגם לעולם הדיגיטל שמאפשר בעצם לכל אחד להפוך ל ” משווק על” , “מתווך” , AFFILIATE  ולהרוויח כסף בצורה קלה ופשוטה רק על ידי המלצה על מוצרים של אנשים אחרים ותיווך בין המוכר לקונה.

היתרון של שיווק שותפים הוא שבעצם זה מצב של WIN WIN, כל הצדדים מרוויחים, בואו נבין איך:

המוכר בשיווק שותפים:
אתם עוזרים לו למכור את המוצרים או השירותים שלו
הוא שילם לכם עמלה במקום לשלם הרבה מאוד כסף לחברת פירסום גדולה
הוא משלם לכם רק שמתבצעת מכירה והוא קיבל כסף
הוא משלם לכם אחוז מסויים מהכסף שהוא הרוויח
הוא לא הוציא שקל לפני שהוא הרוויח

המשווק AFFILIATE  בשיווק שותפים:
אתם לא צריכים לדבר עם אף אחד
אתם לא צריכים לתת שירות לאף אחד
אתם לא נותנים אחריות או שירות לקוחות
אתם לא צריכים להחזיק שום מוצר
אתם לא צריכים מכור שום דבר לאף אחד
אתם יכולים לעשות את זה בכל זמן ומכל מקום
אתם רק ממליצים ועוזרים לאנשים ומרוויחים על זה כסף!

הקונה:
הוא קיבל ממכם עזרה בבחירת המוצר או השירות שהוא חיפש
זה לא השפיע על המחיר שהוא שילם
יש מצב שהוא יקבל איזה הנחה הטבה או קופון בגלל שהוא הגיע דרככם ( כמו הפתק הורוד אצל סמי)

שיווק שותפים איך זה עובד ?

אם נחזור לסיפור שלנו על סמי ומשה , אז כמו שהבנו משה הוא ” המשווק AFFILIATE” , סמי הוא בעל המוצר או השירות , ובגלל שבאינטרנט אנחנו לא יכולים לחלק פתקים ורודים אז הפתקים הורודים הם בעצם לינקים מיוחדים ששותלים קוד מעקב שנקרא “קוקיז” , אשר באמצעותו המוכר יודע לזהות מאיזה משווק הגיע כל עסקה וכמה עמלות נצברו לכל משווק.

ברמה הפרקטית , שיווק שותפים באינטרנט עובד בצורה כזאת שאנחנו מקבלים מהמוכר שאת המוצרים שלו אנחנו משווקים לינק ייחודי , אנחנו מפיצים את הלינקים האלה לרוכשים פוטנציאלים , והמוכר משלם לנו בסוף החודש על כל עסקה שנסגרה.

המודל עצמו מאוד פשוט להבנה , אבל בתאכלס, על מנת שמישהו יקנה דרך הלינקים שלנו עלינו ללמוד לבצע 2 דברים עיקריים:
1. לשווק ולהגיע להרבה מאוד אנשים – להביא תנועה להצעות השיווקיות שלנו
2. לגרום לאנשים ללחוץ על הלינקים שלנו ולגרום להם לרכוש דווקא דרכם – הנעה לפעולה.

השיטה של שיווק שותפים בעצם מפזרת את האחריות על השיווק בין המוכר והמשווק ה AFFILIATE , בצורה הזאת השיווק מבוצע בצורה הרבה יותר יעילה ומאפשרת לכל אחד מהצדדים ליישם אסטרטגיות ושיטות שיווק שונות על מנת למכור את אותו מוצר או שירות.

באותו אופן גם הרווחים מתחלקים בין בעל המוצר או השירות לבין המשווק AFFILIATE.

לאחר שהבנו מיהם שלושת השחקנים בכל עסקה של שיווק שותפים , בואו נתעמק קצת יותר ונראה איך זה בא לידי ביטוי מעולם הדיגיטל:

צד א’ – מוכר או נותן שירות.
צד א’ יכול להיות חברה גדולה שמוכרת מיליוני מוצרים פיזיים כמו אתרים ענקים כגון אמזון או עליאקספרס, זה יכול להיות אתר שמוכר חבילות נופש כמו בוקינג , זה יכול להיות חברה שמוכרת מוצרים דיגיטליים כמו אנטי וירוסים ותוכנות.
כמעט לכל חברה או אתר גדול באינטרנט יש היום תוכנית שותפים ואנחנו כמשווקים יכולים להצטרף ולהמליץ על המוצרים שלהם תמורת עמלה.
לחלק מהאתרים שי תכנית שיווק שותפים שלהם וחלק נזערים בתוכניות שותפים של צד 3 דרך אתרים כמו ADMITAD , JVZOO  ועוד אתרים שבעצם מרכזים מספר רב של תוכניות שותפים של אתרים ועסקים שונים תחת פלטפורמה אחד וכך מקלים על המשווק בעצם כך שהוא יכול לשווק מוצרים ושירותים של ספקים שונים ולעבוד מול גוף אחד עקרי בצורה מסודרת במקום להרשם ל 100 אתרים שונים ולעקוב אחרי כל ההכנסות וההמרות ולרדוף אחרי הכסף והעמלות שנצברו.

צד ב’ – המשווק AFFILIATE

המשווק יכול להיות אדם פרטי או חברה שמשווקים וממליצים על השירות או המוצר של המוכר בצורה מושכת ושיווקית ללקוחות פוטנציאלים באינטרנט.
במילים אחרות , המשווק AFFILIATE  צריך לקדם ולהמליץ על המוצרים או השירותים של המוכר ולשכנע את הקונים הפוטנציאלים לרכוש דווקא את המוצר או השירות הזה , הוא צריך לעזור להם לבחור , להסביר להם את היתרונות והערך של המוצר ולגרום להם לרצות לקנות אותו.
אם בסופו של דבר הקונה ביצע רכישה – המשווק מקבל עמלה.

צריך להבין , ששיווק שותפים זה ממש לא סתם לזרוק לינקים בכל מקום , זה מקצוע לכל דבר ובשביל להצליח בו צריך ללמוד :

יש צורך בידע טכני כגון איך לבנות אתרים
למידע על מערכת חדשנית שמייצרת לך בקליק אתרים שמניבים לך כסף משיווק שותפים + קורס הסבר – לחץ כאן!
 

ויש צורך בידע מקצועי כגון איך לשווק בפלטפורמות השונות
למידע על קורס שיווק באינטרנט – לחץ כאן

למשווקים באינטרנט יש בדרך כלל קהל יעד מאוד ספציפי שאליו הם משווקים , לרוב יש צורך בבניית קהילה סביב נכס אינטרנטי מסויים , זה יכול להיות קבוצת פייסבוק , דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב , בלוג או אתר אינטרנט ( האופציה הטובה ביותר שמכניסה הכי הרבה כסף).

כלומר , על מנת להצליח בשיווק שותפים יש צורך בבחירת נישה מסויימת כך נוכל לשווק מוצרים מסויימים לקהל יעד ספציפי וברור שמתעניין במוצרים שנו וכך יהיו לנו יחסי המרה גבוהים.

בואו נבין את ההגיון.
ברור לי שאם אני אשווק עגלת תינוקות לקהל יעד של פנסיונרים בבית אבות – אף אחד לא יקנה!

ברור לי שאם אני אשווק מוצרי איפור לקהל יעד של גברים – אף אחד לא יקנה ( למרות שהיום כבר אי אפשר לדעת לצערי , אולי בתל אביב זה כן יכול לתפוס)

לעומת זאת אם אני אשווק את העגלה לקהל יעד של אימהות אחרי לידה אז הם יתעניינו במוצר.

אם אני אשווק את המוצרי איפור לקהל יעד של נערות ונשים אז יש סיכוי מאוד גבוהה שהם יתעניינו במוצרים ואפילו יקנו.

לכן בשביל להצליח בשיווק שותפים יש צורך בבניית קהילה ושיווק מוצרים שמתאימים לקהילה שאליה אני משווק, הקהילה היא בעצם חבורת אנשים עם תחום עניין משותף כמו איפור, מוצרי תינוקות , מוצרים לילדים וכו’… כל תחום עניין כזה הוא בעצם נישה והאסטרטגיה הכי חמה היום בתחום שיווק השותפים הוא בעצם בחירת נישה נכונה – יצירת קהל יעד – שיווק ההצעות השיווקיות שלנו.

צד ג’ – הלקוח המשלם

הכסף שמגיע מהלקוחות הוא בעצם מה שמניעה את כל התחום של שיווק השותפים, ברוב המקרים הלקוח בכלל לא יודע שהוא ביצע רכישה דרך AFFILIATE  ושמישהו קיבל עמלה על הרכישה שלו.

היתרון העיקרי של שיטת השיווק שותפים באינטרנט באמצעות לינקים וקודי מעקב חדמים שלכל לינק יש בעצם טווח זמן עם חלון הזדמנויות שאם בטווח זמן הזה הלקוח ביצע רכישה אנחנו נקבל עמלה.

כלומר , אנחנו לא חייבים שהלקוח ילחץ הלינק שלנו וישר יבצע רכישה בשביל לקבל עמלה , ואנחנו גם לא צריכים שהוא ירכוש דווקא את המוצר עליו המלצנו.

בואו נסביר ונביא דוגמא ואז תבינו.

למשה יש אתר אינטרנט “האתר של משה”
משה המליץ באתר שלו על אזניות אלחוטיות מעולות של שיאומי ושם לינק מיוחד שלו לרכישת המוצר בעלי אקספרס.

הלינק של עליאקספרס נותן למשה עמלה של 8% , למשך 30 יום.

סמי התעניין קצת באזניות , גלש באתר של משה ולחץ על הלינק שמוביל לאזניות של שיאומי.

סמי לא קנה שום דבר.

לאחר מספר ימים , סמי נכנס שוב לאתר עליאקספרס וקנה מקרר בשווי 1000$.

האם משה קיבל עמלה?
כן!

משה קיבל עמלה אפילו שסמי לא רכש מיד את המוצר ואפילו לא רכש את המוצר עליו הוא המליץ.
משה קיבל 8% מהעסקה , כלומר 80$ ( אחלה כסף!) , רק עבור העובדה שהוא המליץ באתר שלו על אזניות של שיאומי באתר עלי אקספרס וסמי לחץ על הלינק שלו.

אחלה גבר משה , עושה מלא כסף!

ככה זה בדיוק עובד, ובצורה הזאת ככל שיהיו לכם יותר נכסים אינטרנטים ותביאו אליהם יותר תנועה , ככה יותר אנשים ילחצו על הכפתורים שלכם ואתם תעשו יותר כסף , ממש כמו כפתור קסם!

למידע על הקורס ” כפתור הקסם ” שמלמד איך לבנות כפתורי קסם – לחצו כאן

 

איך מרוויחים כסף משיווק שותפים ומי משלם לנו ?

שיווק שותפים היא בהחלט שיטה נהדרת להרוויח כסף באינטרנט בלי למכור שום דבר לאף אחד ובלי לדבר עם אף אחד בלי לתת שירות לקוחות ובלי כאב ראש ולכן מדובר בתחום שצובר פופולריות הולכת וגוברת ואפילו מתחלים ללמד את תחום שיווק השותפים במכללות ואוניברסיטאות .

לקורס שיווק שותפים מומלץ – לחץ כאן

אבל איך בעצם מרוויחים כסף משיווק שותפים ?
איך אני יודע כמה כסף הרווחתי בשיווק שותפים?
איך הכסף בסופו של דבר מגיע אלי ומי משלם לי?

אז נתחיל מזה שלפני שאנחנו מתחילים להמליץ על מוצרים , אנחנו צריכים בעצם להרשם לתוכנית שותפים מסויימת כמו של עלי אקספרס או אמזון , בארץ יש תוכניות שותפים מאוד רווחיות שאפשר להרוויח בהם סכומים של עד 1,500 ₪ עבור כל מכירה , כמו זאת – לחץ כאן.

כאן המקום לציין שעל מנת שיאשרו אותנו ויצרפו אותנו בכלל לתוכנית שותפים מסויימת כמו עליאקספרס או אמזון , התנאי הראשון שצריך להתקיים הוא שיהיה לנו נכס דיגיטלי כלשהו באינטרנט כמו אתר אינטרנט משלנו .

למערכת מומלצת להקמת נכסים דיגיטליים – לחץ כאן

לאחר שיאשרו אותנו תהיה לנו גישה לדאשבוארד של ממשק שיווק השותפים שזאת בעצם מערכת שמאפשרות לנו לייצר לינקים ייחודים ( כמו שהסברנו בהתחלה , לינקים שבעצם שותלים קוד מעקב – קוקיז בדפדפן של הגולש ומאפשר למערכת השותפים להבין איזה עסקאות הגיעו דרכנו וכמה כסף לשלם לנו)

בדרך כלל המערכת שותפים תיתן לנו גם חומר נוסף בעל ערך כמו מידע על המוצרים , חומר שיווקי , באנרים ועוד דברים בהם נוכל להשתמש על מנת לשווק את המוצרים שלהם , בחלק מהמקרים גם יהיה לנו יועץ אישי שיעזור לנו לשווק בצורה נכונה , בחלק מהתוכניות שותפים גם נוכל לקבל קופונים על מנת למשוך את הרוכשים שיקנו דווקא דרך הלינקים שלנו.

מעבר לכך , מערכת השותפים גם תיתן לנו נתונים וסטטיסטיקות כמו כמה אנשים לחצו על הלינקים שלנו , כמה רכישות התבצעו , כמה כסף הרווחנו ועוד שלל נתונים שיעזרו לנו לעקוב ולשפר את ההצעות והמאמצים השיווקים שלנו.

כן , כמו שאמרנו , שיווק שותפים זה מקצוע !
ולא רק שזה מקצוע זה אחד המקצועות הרווחים ביותר בימינו ושווה מאוד ללמוד אותו.

לקורס שיווק שותפים מומלץ – לחץ כאן

לפני שנדבר על אופן העברת הכספים שצברנו בשיווק שותפים בפועל לכיס שלנו, נסביר קצת על כמה מודלים של שיווק שותפים שבגינם אנחנו יכולים לצבור עמלות:

בגדול ישנם 3 סוגים שונים של פעולות שבגינם נוכל לקבל תגמול – עמלת שיווק שותפים:

1. PPS – PAY PER SALE  – כלומר תשלום פר מכירה , זהו המודל הכי נפוץ של שיווק שותפים והוא הכי רווחי גם למשווק וגם למוכר מפני שהתשלום מבוצע רק לאחר שהלקוח משלם והמוכר והמשווק פשוט מתחלקים ברווחים, בדרך כלל המשווק מקבל אחוז מסויים ממחיר המוצר כפי שנקבע מראש על ידי המוכר.
רוב תוכניות שיווק השותפים עובדות במודל הזה כמו עליאקספרס , אמזון , בוקינג וכו’..

2.PPL – PAY PER LEAD – תשלום פר ליד – שיטה פחות רווחית מכיוון שהמוכר משלם למשווק רק על כל לקוח שהשאיר את הפרטים שלו , ללא קשר אם בסופו של דבר הליד יהפוך ללקוח משלם או לא.
התשלום פר ליד הוא נמוך משמעותית מהרווח פר מכירה ויש צורך להביא תנועה יותר גבוהה על מנת לגרוף רווחים כמו במודל הראשון של שיווק שותפים באמצעות תשלום פר מכירה.
ישנן הרבה רשתות שותפים בארץ שעובדות במודל הזה כמו דינגדונג , סקינדו, וייסל ועוד… השיטה מתאימה יותר לשירותים שונים ומוצרים שהם יקרים ויש צורך בשיחת טלפון של איש מכירות על מנת לייצר מכירה.

3.PPC – PAY PER CLICK – שיטת שיווק שותפים יותר נדירה יחסית , הרווח פר קליק הוא זעום , ניתן למצא את המודל הזה ברשתות פרסום כמו גוגל אדסנס או פרסום ביוטיוב , יש צורך בהרבה מאוד תנועה וטראפיק חודשי מאוד גבוהה על מנת לייצר רווחים משמעותיים מהשיטה הזאת.
סתם לצורך הדגמה , הרווח על כל מיליון צפיות ביוטיוב הוא בממוצע 2000$ בלבד.

עכשיו , לעניין התשלום בפועל , לכל תוכנית שותפים ולכל רשת שותפים יש את התנאים ןהחוקים שלה , חלק ירצו שנשלח להם חשבונית , בחלק מהתוכניות פשוט נלחץ על כפתור על מנת לשחרר את הכסף , בחלק מהתוכניות פשוט ישלחו לנו צ’ק הביתה.

מבחינת אופן התשלום , חלק משלמים באמצעות העברה בפייפאל , חלק משלמים בצ’ק , חלק מבצעים העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק.

שוב כל תוכנית שותפים עם התנאים והחוקים שלה, לכן לפני שמצטרפים לתוכנית לשיווק שותפים יש לקרא היטב את כל ההנחיות והנהלים , יש להבין מה התנאים , מה גובה העמלות , איך מועבר התשלום , תוך כמה זמן משלמים , באיזה צורות ניתן לשווק את המוצרים , מה מותר ומה אסור לעשות וכו’..

האם כדאי ללמוד שיווק שותפים?

הרבה אנשים מתלבטים האם ללמוד שיווק שותפים , אז התשובה היא חד משמעית – כן!
ותיכף נסביר לכם גם למה כדאי ללמוד שיווק שותפים והסיכוי להצליח בלי ללמוד שיווק שותפים הוא לא ממש גבוה מפני שיש צורך לשלוט בהרבה מאוד תחומים כמו כתיבה שיווקית , בניית אתרים , שיווק בפייסבוק , קידום אתרים בגוגל ועוד…

לפני שפרט את הסיבות שבגללם שווה ללמוד שיווק שותפים , אתם חייבים להבין שניתן להרוויח באמצעות שיווק שותפים סכומים מטורפים , יש אנשים בארץ ובחו”ל שמרווחים עשרות אלפי שקלים בחודש רק משיווק שותפים!

אין ספק ששיווק שותפים הוא אחד מהמקצועות הרווחים ביותר בעולם היום , יותר מכל דבר אחר שאפשר ללמוד או כל תואר אחר שתלמדו במכללה או האוניברסיטה.

אז ברור שקודם כל זה הכסף , ובשיווק שותפים אפשר לעשות הרבה כסף, אבל למה כדאי ללמוד שיווק שותפים חוץ מהשכר הגבוה ( כי גם בהייטק מרוויחים שכר גבוה , אבל עובדים בלחץ מסביב לשעון ! )

ברשימה הבאה נציג כמה יתרונות למה המקצוע שהכי כדאי ללמוד היום הוא – שיווק שותפים:

  1. שיווק שותפים זה הכנסה פאסיבית.
    הכנסה פסיבית , זאת אומרת להרוויח כסף בלי לעבוד.
    בעוד בכל עבודה רגילה , אתם צריכים להיות בעבודה על מנת להרוויח כסף , או לכל הפחות לעבוד , שיווק שותפים היא בעצם השיטה היחידה שמאפשרת לכם להרוויח כסף גם שאתם ישנים.
    מספיק שתשקיעו פעם אחת בפרוייקט כלשהו של בניית נכס דיגיטלי כמו הקמת אתר אינטרנט בנישה מסויימת וקידום שלו בגוגל , זה נכס שנמצא שם לנצח ויכניס לכם כסף כל חודש כמו שכירות מדירה , פנסיה או תכנית חסכון וזה רק ילך ויגדל ככל שיהיה לו יותר וותק ומוניטין האתר הזה יכניס לכם יותר כסף כל חודש על אוטומט.
    כלומר אתם עובדים פעם אחת וממשיכים לקבל על זה עוד ועוד כסף כל חודש בצורה פאסיבית לחלוטין, ממש כמו שכירות על דירה ( רק בלי השקעה של 2 מיליון ₪).|
  2. בשיווק שותפים לא צריך לדבר עם אף אחד , לא צריך למכור שום דבר , לא צריך לתת שירות לקוחות.

אחד הדברים שרוב האנשים שונאים ( גם אני , אני מודה ) זה מכירות ויותר גרוע זה מכירות טלפוניות , לשכנע אנשים לקנות יכול להיות סיוט,
לפעמים אתה מוצא את עצמך מדבר עם בנאדם שעה , ואחרי שהסברת לו את הכל וענית לו על כל השאלות , הוא מסיים את השיחה במילים ” אני            צריך לחשוב על זה” ואז נעלם כאילו לקח אותו האופל…. זה יכול להיות מתיש מתסכל ומייאש!

בשיווק שותפים פשוט אין את זה, כי אתם לא מוכרים מוצר שלכם , אין לכם שום אחריות על המוצר , אתם לא צריכים להתעסק עם כלום , אתם לא           חשופים לתביעות משפטיות אם המוצר התקלקל או גרם לנזק כלשהוא , אתם לא צריכים לדבר עם אף אחד.

כל מה שאתם עושים זה פשוט להמליץ על מוצרים של אחרים ולעזור לאנשים לבחור מוצר או שירות שיפתור להם בעיה כלשהיא , זה כזה פשוט
וגאוני.

אתם לא מבינים איזה כיף זה להרוויח כסף בלי לשבור את הראש!

אתם לא מבינים איזה כיף זה ללכת לישון או לצאת לחופשה ולגלות שהרווחתם $1000 או 2000$ והם כבר נכנסו לחשבון הבנק שלכם , בלי שתעשו
כלום!

     זה אפשרי וזה לא חלום , זה נקרא שיווק שותפים!

  1. בשיווק שותפים אפשר לעבוד מהבית או מחוף הים
    טוב אז אם יש דבר שאני שונא יותר משיחות מכירה עם לקוחות זה ללא ספק פקקים, והמדינה שלנו לצערי הרבה היא אלופת העולם בפקקים , אני גר באיזור המרכז ונסיעה בבוקר לתל אביב יכולה לקחת מעבר לשעה , עם אפניים חשמלים לא מפסיקים לקבל דוחות ולהגיע כל בוקר למשרד בתל אביב זה פשוט סיוט מתמשך שלא נגמר שגוזל בין שעתיים ל 3 שעות מהיום שלי ( תחשבו כמה כסף אפשר לעשות ב 3 שעות האלה משיווק שותפים)שיווק שותפים הוא הפיתרון מספר אחד לפקקים, תנו למוכרים לעשות את העבודה הקשה , אתם פשוט תשבו בבית במזגן או בחוף הים עם בירה ותפנו גולשים דרך האתר שלכם למוצרים ולשירותים שלהם ותרוויחו כסף.

    נחשו מה , אתם גם לא מוגבלים מבחינת שעות העבודה מכיוון שאתם יכולים לעבוד באיזה שעה שאתם רוצים , האתר אינטרנט שלכם פתוח למבקרים 24/7/365, ככה שתמיד תהיה תנועה לעבר האתר שלכם ואתם כל הזמן תרוויחו כסף!

  2. חסכון בעלויות – בשיווק שותפים אין הוצאות!
    על מנת להקים עסק, כל עסק , יש צורך בהשקעה מוקדמת של הרבה מאוד כסף , אם זה בהוצאת תואר במכללה , אם זה שכירות של מקום , רכישת ציוד , תשלום לעובדים , ארנונה , מים , חשמל , מיסים , ביטוח לאומי , ציוד משרדי ( אני יכול להמשיך את הרשימה הזאת עד סוף העמוד, אבל נראה לי שהבנתם את המסר).בשיווק שותפים , אפשר להתחיל עסק שלם עם סכום של 0$!

    אתם לא צריכים להשקיע בשום דבר או לקנות שום דבר ואין איזה עמלת הצטרפות או משהו כזה , כל מה שצריך זה מחשב או סמארטפון וחיבור לרשת האינטרנט ואתם יכולים להתחיל להרוויח כסף!

  3. שיווק שותפים זה להיות חופשי באמת!
    מכיוון שAFFILIATE הוא פרילנסר שעובד מתי ואיפה שהוא רוצה , יש לכם את החופש המושלם להחליט מתי לעבוד מאיפה לעבוד , מה לעשות , איך לשווק , מה לשווק , על איזה מוצר להמליץ וכו’…אין לכם שום בוס על הראש או מי שיגיד לכם מה לעשות ואתם גם לא חייבים כלום לבעלי המוצר או השירות אותו אתם משווקים , זה רק אתם והלפטופ והכסף שנכנס כל חודש לבנק.
  4. בשיווק שותפים אתם לא מוכרים את הזמן שלכם ואין תקרת זכוכית!
    ברוב מקומות העבודה אתם מקבלים שכר בהתאם לשעות שעבדתם והשכר שלכם הוא קבוע בלי יכולת להגיע מעל רף מסויים שזה השכר במקום העבודה או בתחום שבו אתם עובדים. בשיווק שותפים אין תקרת זכוכת והסכומים שתוכלו להרוויח הם לא מוגבלים , ככל שתשקיעו יותר תרוויחו יותר , ככל שתצליחו לייצר תוכן איכותי יותר שיביא יותר תנועה ויותר רכישות כך תרוויחו יותר כסף ללא קשר ישיר לכמות השעות שתעבדו!


לדוגמא תוכלו לכתוב מאמר אחד טוב באתר שלכם ולקדם אותו למקום ראשון בגוגל , ברגע שהגעתם לשם כל חודש אלפי אנשים יכנסו לאתר שלכם ילחצו על הלינקים שלכם ואתם תרוויחו כסף בלי לעשות יותר כלום!

 

שיווק שותפים איפה מפרסמים?

ישנן שיטות שונות לפירסום שיווק שותפים , רוב המשווקים משתמשים בשיטות דומות על מנת לקדם את המוצרים או השירותים אותם הם משווקים, אולם ישנם ערוצים שונים ופלטפורמות שונות ברשת שבאמצעותם אנחנו נוכל להגיע לקהל היעד שלנו ולפרסם להם את ההצעות השיווקיות שלנו.

1.שיווק שותפים ביוטיוב – אומרים שתמונה שווה אלף מילים , אז סרטון וידאו שווה מיליון תמונות , עם מילארדי מבקרים וצפיות בחודש, יוטיוב הוא אחד מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר שקיימות על מנת לפרסם מוצרים ושירותים שונים באמצעות שיווק שותפים , ישנם סרטוני סקירות מוצרים ואנבוקסינג שגרפו מיליוני צפיות ביוטיוב והניבו למשווקים רווחים של מאות אלפי דולרים, אבל גם זה תחום שצריך הרבה ידע על מנת לייצר סרטונים שבאמת מביאים תנועה כזאת , צריך לדעת איך לצלם סרטונים בצורה נכונה , להשתמש בציוד מתאים , להבין איך לקדם את הסרטונים ביוטיוב ואיך לתרגם את כמות הצפיות לכסף ולהביא את התנועה מיוטיוב לכיוון האתר שלנו.

2.שיווק שותפים בפייסבוק –פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות השתלטו לכולנו על החיים ואנחנו יכולים להשתמש בזה על מנת להרוויח כסף באמצעות שיווק שותפים , ישנם קבוצות פייסבוק שבנו סביבם קהילה נאמנה של עוקבים ומייצרים רווחים של עשרות אלפי שקלים בחודש רק מהמלצות על מוצרים באמצעות שיווק שותפים.
גם כאן יש צורך בהרבה ידע איך להגיע לאנשים שירצו להצטרף לקבוצה שלנו ואיך לייצר תוכן שיגרום להם לרצות להשאר בקבוצה שלנו ולצרף גם את החברים ובני המשפחה שלהם לקבוצה, אם סתם נפתח קבוצה או דף פייסבוק בלי לדעת לשווק ולקדם אותה , לא נרוויח כסף, רק כאב ראש.

3.שיווק שותפים ברשימות דיוור באימייל – למרות שדיוור במייל זאת שיטה שנחשבת מאוד מיושנת יחסית , היא עדיין עובדת ומייצרת עבור הרבה מאוד משווקי שותפים רווחים נאים כל חודש רק ממשלוח מיילים עם המלצות על מוצרים שונים, אבל בשביל לייצר רשימת דיוור איכותית אנחנו צריכים קודם אתר אינטנרט שאליו נביא תנועה ונגרום לאנשים להרשם לרשימת דיוור שלנו.

4. שיווק שותפים באתר אינטרנט בבעלותכם ! – אין ספק בכלל שהבסיס לשיווק שותפים זה קודם כל שיהיה לנו אתר אינטרנט משלנו , גם אם אנחנו משתמשים בפלטפורמות כמו יוטיוב , פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת , על מנת להצליח להרוויח כסף בשיווק שותפים אנחנו חייבים אתר אינטרנט משלנו , והנה כמה סיבות למה:

1. בכל זמן נתון יכולים לסגור לנו את הערוץ יוטיוב או את קבוצת הפייסבוק ( לדוגמא קבוצת הפייסבוק של דיאנה זוהר בפייסבוק שהכילה מעל 250 אלף חברים , נסגרה יום בהיר אחד בגלל הפרת זכויות יוצרים ושיתקה למשווקת את העסק).

2. פייסבוק ויוטיוב לא אוהבים שמפזרים להם לינקים של שיווק שותפים לכן אם תפזרו את הלינקים שלכם בכל מקום , מהר מאוד תמצאו את החשבון שלכם נחסם והפוסטים שלכם נחשבים לספרם ולא מגיעים לשום מקום ואפילו נמחקים בלי הודעה מוקדמת.3. האסטרטגיה של שיווק השותפים היא בעצם להביא תנועה ממקורות חיצוניים כמו יוטיוב ופייסבוק לתוך האתר שלכם ושם לגרום למבקרי האתר ללחוץ על הלינקים שלנו..

3. באתר שלנו יש לנו שליטה מלאה על התוכן ועל כל מה שאנחנו עושים .

4.אנחנו יכולים לקדם את האתר שלנו בגוגל באמצעות SEO ולייצר תנועה בלתי פוסקת של מבקרים שרק תלך ותגדל ככל שיהיה לאתר שיווק שותפים שלנו יותר וותק

5. האתר שלנו הוא נכס נדל”ן דיגיטלי , ממש כמו דירה ואנחנו יכולים למכור אותו לאחר תקופה מסויימת במחיר של עשרות אלפי שקלים ולעשות אקזיט מטורף.

למידע נוסף על מערכת יחידה מסוגה בארץ לבניית אתרים המניבים כסף משיווק שותפים בקליק – לחץ כאן! 

שיווק שותפים – טיפים איך להרוויח כסף בשיווק שותפים

 

אחרי שהבנו איך שיווק שותפים עובד , קיבצנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להרוויח הרבה מאוד כסף באמצעות שיווק שותפים.

  1. בניית קהילה סביב נישה
    על מנת לגרום לאנשים לרכוש דווקא דרך הלינקים שלכם בשיווק שותפים , יש צורך קודם כל לבחור נישה ספציפית ועדיף נישה שאתם מכירים ובאמת מבינים בה , כי אם תשווקו סתם מוצרים מכל הבא ליד , זה פשוט לא יעבוד.
    על מנת להצליח בשיווק שותפים אתם חייבים למתג את עצמכם או את האתר שלכם כמומחה בתחום מסויים וספציפי.

         לאחר שתגרמו לאנשים לסמוך עליכם תוכלו גם לשווק להם וסביר להניח שהם גם ירכשו את המוצרים שעליהם אתם ממליצים.

  1. בחירת מוצרים נכונים
    אין סוף למוצרים שתוכלו לקדם בשיווק שותפים , אבל חשוב לבחור מוצרים שאתם באמת מכירים מקרוב ומאמינים בהם על מנת שתוכלו לשכנע את קהל היעד שלכם לרכוש מוצרים שהם באמת איכותיים והם גם יענו מהם ויהיו שבעי רצון.
    בצורה הזאת תוכלו להגדיל את יחס ההמרה והמוניטין של העסק שלכם ולגרום לאנשים לסמוך ליכם כך שהם ימשיכו לרכוש מוצרים על סמך ההצעות השיווקיות שלכם שוב ושוב.
  2. סקירות והשוואות של מוצרים ושירותים
    רוב האנשים וביחוד הישראלים ( ועל אחת כמה וכמה התימנים שביננו) אוהבים לעשות סקר שוק רחב ומקיף לפני שהם רוכשים מוצר כלשהו, הגולש הממוצע יחפור ויכנס לפחות ל 5-10 אתרים שונים על מנת לקרא המלצות והשוואות בין כמה מוצרים ומחירים עד שהוא ימצא את העסקה הטובה ביותר מבחינת איכות ומחיר.אם אתם תעשו עבורו את העבודה ותעשו עבורו את הסקר שוק , כלומר , אם לדוגמא אנחנו עוסקים בנישה של נעלי ריצה , נעלה השוואה של עשרת נעלי הריצה המומלצות ביותר , נעשה השוואה בין כולם עם מחיר ולינק שיווק שותפים, רוב הסיכויים שפוסט כזה ימיר בצורה הכי טובה שיש ויכניס לכם הרבה מאוד כסף משיווק שותפים.
  3. זהירות! לא להתפזר!
    רוב האנשים שמתחילים לעסוק בשיווק שותפים, בדרך כלל מסתנוורים מכל המוצרים שאפשר לקדם והם רוצים לקדם ולשווק הכל מהכל ואז הם מתחילים להתפזר לכל מיני כיוונים בבת אחת ומה שקורה זה כמו המשפט הידוע ” תפסת מרובה לא תפסת”, זאת הסכנה מספר 1 של כל מי שמתחיל בשיווק שותפים ( מודה , זה קרה גם לי בהתחלה ).הבעיה שמתחילים להתפזר לכל מיני כיוונים ונישות הוא שבדרך כלל מתחילים משהו ולא מסיימים , בונים אתר שעוסק בשייוק שותפים של מוצרים מעליאקספרס , ואז פותחים קבוצת פייסבוק שעוסקת בנופש וממשיכים להתגלגל מדבר לדבר , עובדים קשה מאוד לשווא , וברוב המיקרים מגלים בסופו של דבר שבנינו איזה 5-10 אתרים וקבוצות פייסבוק, בזבזנו המון זמן לשווא ולא מרוויחים מזה שקל.

    לכן , הטיפ הכי חשוב איך להצליח בשיווק שותפים , זה לא להתפזר!
    כלומר, להיות ממוקד ומפוקס, לבחור תחום אחד שאנינו ממש טובים בו ולהכנס בו בכל הכוח.
    צריך להבין שיש לנו משאבים מוגבלים ויש לנו רק 24 שעות ביממה, וגם אם אנחנו רוצים לכבוש את כל העולם , ברור לנו שלא נצליח.

    בסופו של דבר המטרה היא להרוויח כסף משיווק שותפים ולא למכור כמה שיותר מוצרים בכמה שיותר נישות.
    ככל שתהיו יותר ספציפיים ותשתלטו על נישה מסוימת , ככה תצליחו לעשות הרבה יותר כסף משיווק שותפים, זה בדוק.

  4. לפעול בכמה ערוצים ביחד.
    על מנת להסביר את הנקודה הזאת , נוכל ללמוד ממקרה שהתרחש לפני מספר שבועות , קבוצת הפייסבוק המוכרת “דיאנה זוהר” שהתמחתה בשיווק שותפים מעליאקספרס (בעיקר רפליקות של מותגים) והכילה מעל 250 אלף חברים , נסגרה יום בהיר אחד על ידי פייסבוק בשל הפרת זכויות יוצרים , כך בעצם כל העסק שלה קרס ביום אחד בגלל שהיא התבססה בשיווק שלה עם מקור תנועה אחד עיקרי.לכן ההמלצה היא לשלב כמה מקורות תנועה עיקריים ( כגון פייסבוק , יוטיוב וכו’), כאשר כל מקורות התנועה מובילים בסופו של דבר לאתר שלנו.
    אין ספק שהאסטרטגיה הכי טובה בשיווק שותפים היא להקים אתר אינטרנט לשיווק שותפים ובעצם להביא את התנועה ממקורות התנועה החיצוניים לעבר האתר שלנו.

    בנקודה הבאה נעבור על הטיפ הכי חשוב בשיווק שותפים ונבין למה אנחנו חייבים אתר אינטרנט לשיווק שותפים.

  5. אתר אינטרנט לשיווק שותפים!
    כמו שכבר הבנו , כמעט ואי אפשר להצליח בשיווק שותפים אם אין לנו אתר אינטרנט משלנו, אתר אינטרנט לשיווק שותפים , זה נכס לכל דבר , כמו דירה או משרד שאנחו משכירים , ככה האתר אינטרנט שלנו הוא נכס דיגיטלי שמייצר עבורנו כסף, ככל שנשקיע יותר באתר שלנו ונקדם אותו , ככה אנחנו נרוויח יותר כסף בצורה אוטומטית ופאסיבית , אפילו בזמן שאנחנו ישנים.לכן , ההמלצה הכי חשובה היא קודם כל למצא מערכת לבניית אתרים שמתאימה לכם ומותאמת לשיווק שותפים.
    מערכת ezBlox היא המערכת מספר בעולם היום להקמה מהירה של אתרי אינטרנט שמותאמים לשיווק שותפים.

    עם מעל 300 תבניות ועשרות כלים מובנים , תוכלו להקים אתרי אינטרנט לשיווק שותפים בכמה קליקים , לקדם אותם ולהתחיל להרוויח כסף בשיווק שותפים.

    למידע נוסף על מערכת דיגיטל בלוקס להקמת אתרי אינטרנט לשיווק שותפים – לחץ כאן!